Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.dgma.donetsk.ua:8080/jspui/handle/DSEA/500
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛатишева, Олена Володимирівна-
dc.contributor.authorЛатышева, Елена Владимировна-
dc.contributor.authorLatysheva, Helena Vladimirovna-
dc.date.accessioned2019-04-04T06:03:13Z-
dc.date.available2019-04-04T06:03:13Z-
dc.date.issued2006-
dc.identifier.isbn1993-8322-
dc.identifier.urihttp://dspace.dgma.donetsk.ua:8080/jspui/handle/DSEA/500-
dc.description.abstractЛатишева О.В. Антологія поняття екологічний маркетинг . Проаналізовано формування поняття екологічного маркетингу, визначена мета і його завдання, проведена конкретизація поняття екологічного маркетингу. Приймаючи до увазі вітчизняні та закордонні розробки в області екологічного маркетингу, запропоновано нове визначення поняття екологічного маркетингу. Латышева Е.В. Антология понятия экологический маркетинг . Проанализировано формирование понятия экологического маркетинга, определена цель и его задание, проведена конкретизация понятия экологического маркетинга. Принимая во внимание отечественные и зарубежные разработки в области экологического маркетинга, предложено новое определение понятия экологического маркетинга. Latysheva Helena. Anthology of concept ecological marketing . Forming concept of the ecological marketing had been shown, goal and his task is certain, specification of concept of the ecological marketing is conducted. Adapting to attention domestic and foreign developments in area of the ecological marketing, new determination of concept of the ecological marketing is offered.ru_RU
dc.publisherДДМАru_RU
dc.relation.ispartofseriesКВ;№ 9778 від 19.04.2005-
dc.subjectЗелений (екологічний) маркетинг, концепція соціально - етичного маркетингу, охорона навколишнього природного середовищаru_RU
dc.subjectЗеленый (экологический) маркетинг, концепция социально - этичного маркетинга, охрана окружающей природной средыru_RU
dc.subjectGreen (ecological) marketing, conceptions socially - ethic marketing, guard of natural environmentru_RU
dc.titleАнтологія поняття екологічного маркетингуru_RU
dc.title.alternativeАнтология понятия экологический маркетингru_RU
dc.title.alternativeAnthology of concept ecological marketingru_RU
dc.title.alternativeВісник Донбаської державної машинобудівної академії:збірник наукових праць. Випуск 2 (4) - 2006. Краматорськ: 2006. - 339 с. , С.295-300ru_RU
dc.typeArticleru_RU
Appears in Collections:Публікації, статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
СТ_04_Latysheva (1).pdfЛатишева О.В. Антологія поняття екологічного маркетингу /Вісник Донбаської державної машинобудівної академії. Збірник наукових праць. Випуск 2 (4) - 2006. Краматорськ: 2006. - 339 с.,С.295-300 (фахове видання)572.81 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.