Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.dgma.donetsk.ua:8080/jspui/handle/DSEA/532
Title: Емоційна компетенція керівників, як один з інструментів управління трудовим потенціалом підприємства
Other Titles: УДК 331.1:658.1
Authors: Ровенська, Вікторія В’ячеславівна
Кліндух, Г. М.
Ракитянська, Н. А.
Keywords: потенціал, трудовий потенціал працівника, компетенція, компетентність, емоційний інтелект, емоційна компетентність керівників, модель емоційної компетентності.
potential, labor potential of the employee, competence, competence, emotional intelligence, emotional competence of managers, model of emotional competence.
Issue Date: 2018
Publisher: Інститут економіки промисловості Національної академії наук України
Series/Report no.: ;№ 1(51)
Abstract: Представлено розуміння терміну «трудовий потенціал» різними авторами. Надається визначення компетенції та компетентності працівника. Побудована графічна інтерпретація моделі компетенцій для керівників ПАТ «Дружківське рудоуправління». Сформульовано визначення та складові емоційної компетентності, запропоновано заходи щодо управління нею. Визначена динаміка показників трудового потенціалу апарату керівників до і після впровадження заходів. Встановлено, що підвищення якості прийнятих рішень і втілення їх в життя за рахунок високого рівня емоційної компетентності дозволить підвищити рівень трудового потенціалу, результативність роботи, що неодмінно позначитися на основних показниках діяльності підприємства. Presents the understanding of the term "labor potential" by different authors. Defines the competence and competence of the employee. Graphic interpretation of model of competences is built for the leaders of Open Joined-Stock Company «Druzhkivske rudoupravlinnia». The definition and components of emotional competence, the proposed measures for its management are formulated. The dynamics of indicators of the labor potential of the staff of managers is determined before and after the implementation of measures. It is established that improving the quality of decisions and implementing them through a high level of emotional competence will increase the level of labor potential, productivity, which will inevitably affect the main indicators of the company.
URI: http://dspace.dgma.donetsk.ua:8080/jspui/handle/DSEA/532
ISSN: 1817-3772
Appears in Collections:Публікації, статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ровенська В, Клиндух Г, Ракитянська Н2.pdfЕкономічний вісник Донбасу №1 (51), 2018 р., С. 118-124757 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.