Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.dgma.donetsk.ua:8080/jspui/handle/DSEA/685
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПознякова, Оксана Олегівна-
dc.date.accessioned2020-05-14T12:37:16Z-
dc.date.available2020-05-14T12:37:16Z-
dc.date.issued2019-12-
dc.identifier.issn2522-4751-
dc.identifier.urihttp://dspace.dgma.donetsk.ua:8080/jspui/handle/DSEA/685-
dc.description.abstractСфера гостинності є специфічною формою підприємницької діяльності, оскільки вона використовує індивідуальний підхід до споживачів, і в останні роки ця сфера розвивається. А також сфера гостинності це особливий вид комерційної діяльності, який залежить від сильного впливу супутньої діяльності, насамперед розвитку туризму, транспорту, зв'язку, ступеня впорядкованості територій та розширення ділових партнерських відносин між вітчизняними та іноземними компаніями. У той же час, якщо розглядати одну із складових сфери гостинності - готельний бізнес, то він активно впливає на інші сфери економічної діяльності в регіонах країни. В цих умовах харчування структури готелів та оцінка їх конкурентної здатності набувають особливої актуальності. А також враховуючи зростаючі потреби споживачів щодо асортименту та якості послуг, що надаються у сфері гостинності, соціально-економічні фактори, дуже важливо розробити науково обґрунтовані критерії якості послуг на сучасному етапі.ru_RU
dc.language.isootherru_RU
dc.subjectконкурентоспроможність, сфера гостинності, споживач, аналіз, послуги.ru_RU
dc.titleЕкономіка та управління національним господарствомru_RU
dc.typeOtherru_RU
Розташовується у зібраннях:Публікації, статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Познякова_бізнес-навігатор.pdf263.5 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.