Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.dgma.donetsk.ua:8080/jspui/handle/DSEA/543
Title: | Сучасні інформаційні технології в навчанні студентів економічних спеціальностей |
Authors: | Васильєва, Л. В. Гетьман, І. А. |
Keywords: | економіко-математичні методи економіко-математичні моделі комп'ютерні технології моделювання |
Issue Date: | 2008 |
Publisher: | Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького |
Citation: | Васильєва Л. В. Сучасні інформаційні технології в навчанні студентів економічних спеціальностей / Л. В. Васильєва, І. А. Гетьман // Вісник Черкаського університету. Серія педагогічні науки. – 2008. – № 120. – С. 148–152. |
Abstract: | У статті розглядається питання використання сучасних програмних засобів при навчанні студентів економічних спеціальностей. Сучасний економіст повинний знати і вміти використовувати в повсякденній роботі новітні економіко-математичні методи і моделі. Використання комп'ютерних технологій дозволяє сконцентрувати увагу безпосередньо на аналізі результатів моделювання. Ефективність вивчення предмета стає істотно вище. Розглянутий приклад використовується як лабораторна робота. В статье рассматривается вопрос использования современных программных средств в обучении студентов экономических специальностей. Современный экономист должен знать и быть в состоянии использовать самые новые экономически-математические методы и модели. Использование компьютерных технологий позволяет концентрировать внимание непосредственно на анализе результатов моделирования. Эффективность исследования предмета становится выше. Рассмотренный пример используется как лабораторная работа. |
URI: | http://dspace.dgma.donetsk.ua:8080/jspui/handle/DSEA/543 |
ISSN: | 2076-586Х 2524-2660 |
Appears in Collections: | Публікації, статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Vasilyeva L., Getman I. 2008.pdf | 628.23 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.