Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.dgma.donetsk.ua:8080/jspui/handle/DSEA/304
Назва: НЕЙРОМАРКЕТИНГ: СУЧАСНИЙ ПОГЛЯД НА СПОЖИВАЧА
Автори: Голованова, М.А.
Дата публікації: кві-2018
Бібліографічний опис: Голованова М. А. НЕЙРОМАРКЕТИНГ: СУЧАСНИЙ ПОГЛЯД НА СПОЖИВАЧА // Сучасні інформаційні технології, засоби автоматизації та електропривод : матеріали ІІ Всеукраїнської науково-технічної конференції, 19–21 квітня 2018 р. / За заг. ред. О. Ф. Тарасова. – Краматорськ : ДДМА, 2018. – С. 24-26. ISBN 978-966-379-869-1
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.dgma.donetsk.ua:8080/jspui/handle/DSEA/304
Розташовується у зібраннях:Секція 01 - Сучасні засоби створення та використання інформаційних технологій у різних предметних областях, зокрема у машинобудуванні та медицині.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Golovanova M.A. NEJROMARKETING SUChASNIJ POGLYaD NA SPOZhIVAChA.pdf294.29 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.