Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.dgma.donetsk.ua:8080/jspui/handle/DSEA/499
Назва: Етапи становлення та історичні передумови формування екологічного маркетингу
Інші назви: Этапы становления и исторические предпосылки формирования экологического маркетинга
Stages of formation and historical prerequisites for the formation of environmental marketing
Культура народов Причерноморья: научный журнал/ Крымский научный центр Национальной академии наук Украины (Симферополь), Таврический национальный университет им. В.И. Вернадского (Симферополь), Межвузовский центр "Крым" (Симферополь). – Симферополь: Межвузовский центр "Крым". – 2007. - № 99 - 143 с. , С.71-75 (фахове видання)
Автори: Латишева, Олена Володимирівна
Латышева, Елена Владимировна
Latysheva, Elena Vladimirovna
Ключові слова: еволюція маркетингу, концепція вдосконалення виробництва, концепція вдосконалення товару, традиційний маркетинг, соціально-етичний маркетинг, екологічний маркетинг
эволюция маркетинга, концепция совершенствования производства, концепция совершенствования товара, традиционный маркетинг, социально-этический маркетинг, экологический маркетинг
evolution of marketing, concept of product improvement, concept of product improvement, traditional marketing, social and ethical marketing, environmental marketing
Дата публікації: 2007
Видавництво: Межвузовский центр "Крым", Крымский научный центр Национальной академии наук Украины (Симферополь), Таврический национальный университет им. В.И. Вернадского (Симферополь)
Серія/номер: КВ;№2562
Короткий огляд (реферат): Анотація. У статті показані особливості особенности етапів становлення, проблем у розвитку екологічного маркетингу, історичних передумов формування екологічного маркетингу, причин появи і використання екологічного маркетингу підприємствами. Аннотация. В статье показаны особенности этапов становления, проблем в развитии экологического маркетинга, исторических предпосылок формирования экологического маркетинга, причин появления и использования экологического маркетинга предприятиями. Annotation. The features of the becoming stages, problems in development of the ecological marketing, historical pre-conditions of forming of the ecological marketing, reasons of appearance and use of the ecological marketing enterprises are shown in the article.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.dgma.donetsk.ua:8080/jspui/handle/DSEA/499
ISBN: 1562-0808
Розташовується у зібраннях:Публікації, статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Latysheva_Крым. – 2007. - № 99 - С.71-75.pdfЛатишева О.В. Етапи становлення та історичні передумови формування екологічного маркетингу./Культура народов Причерноморья: научный журнал/ Крымский научный центр Национальной академии наук Украины (Симферополь), Таврический национальный университет им. В.И. Вернадского (Симферополь), Межвузовский центр "Крым" (Симферополь). – Симферополь: Межвузовский центр "Крым". – 2007. - № 99 - 143 с. ,С.71-75 (фахове видання)268.58 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.