Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.dgma.donetsk.ua:8080/jspui/handle/DSEA/703
Назва: Проблеми оподаткування електронної комерції
Інші назви: Е-commerce tax issues
Проблемы налогообложения электронной коммерции
Автори: Приймакова, Юлія Андріївна
Pryimakova, Yuliia
Приймакова, Юлия Андреевна
Ключові слова: оподаткування
електронна комерція
цифровізація
план BESP
план BESP 2.0
OECP
taxation
electronic commerce
digitalization
plan BESP
plan BESP 2.0
налогообложение
электронная коммерция
цифровизация
Дата публікації: 21-тра-2020
Видавництво: Одеський державний аграрний університет. Одеса: "ВМВ-Принт", Україна, 65053, Одеса, пр-т Добровольського, 82-а
Бібліографічний опис: 1. Приймакова Ю.А. Проблеми оподаткування електронної комерції / Ю. А. Приймакова // Національні і світові тенденції розвитку обліку, оподаткування та контролю: матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції, 21 травня 2020 р. – Одеса: «ВМВ-принт», 2020. – 262 с. С.105-107. DOI: 10.5281/zenodo.3877195
Серія/номер: Національні і світові тенденції розвитку обліку, оподаткування та контролю;
Короткий огляд (реферат): Ситуація, яку ми зараз переживаємо з моменту спалаху епідемії в Китаї, істотно змінила уявлення про сучасні технології ведення бізнесу: інтернет і цифрові платформи стали майже головним засобом існування бізнесу, спільнот, держав. У зв’язку з цим, коли в більшості країн (близько 80%) ввели режим повної ізоляції, у решти (20%) часткову ізоляцію, вага продажів в мережі інтернет досягла рекордно високих показників: коронавірус прискорив цифровізацію економіки в десятки разів. Вищевказані тенденції призвели до значного збільшення концентрації фінансів в цифровій сфері, що потребує ефективного обліку і оподаткування за місцем надання товару (послуги) покупцеві. The situation that we are now experiencing since the outbreak of the epidemic in China has significantly changed our understanding of modern business technologies: the Internet and digital platforms have become almost the main means of subsistence for businesses, communities, and states. In this regard, when the regime of complete isolation was introduced in most countries (about 80%) and partial isolation in the rest (20%), the weight of sales on the Internet reached record highs: coronavirus accelerated the digitalization of the economy tenfold. The above trends have led to a significant increase in the concentration of finance in the digital sphere, which requires effective accounting and taxation at the place of provision of the goods (services) to the buyer. Ситуация, которую мы сейчас переживаем с момента вспышки эпидемии в Китае, существенно изменила представление о современных технологиях ведения бизнеса: интернет и цифровые платформы стали почти главным средством существования бизнеса, сообществ, государств. В связи с этим, когда в большинстве стран (около 80%) ввели режим полной изоляции, в остальных (20%) частичную изоляцию, вес продаж в сети интернет достигла рекордно высоких показателей: коронавирус ускорил цифровизацию экономики в десятки раз. Вышеуказанные тенденции привели к значительному увеличению концентрации финансов в цифровой сфере, что требует эффективного учета и налогообложения по месту предоставления товара (услуги) покупателю.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.dgma.donetsk.ua:8080/jspui/handle/DSEA/703
Розташовується у зібраннях:Публікації, статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Приймакова Пробл оподатк ел комерції.pdf152.45 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.