Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.dgma.donetsk.ua:8080/jspui/handle/DSEA/704
Назва: Innovative business models in tourism: joint consumption
Інші назви: Інноваційні бізнес-моделі в туризмі: спільне споживання
Инновационные бизнес-модели в туризме: совместное потребление
Автори: Pozniakova, Oksana
Pryimakova, Yuliia
Познякова, Оксана Олегівна
Приймакова, Юлія Андріївна
Познякова, Оксана Олеговна
Приймакова, Юлия Андреевна
Ключові слова: sharing economy
innovative business models
економіка спільного споживання
інноваційні бізнес-моделі
экономика совместного потребления
инновационные бизнес-модели
Дата публікації: 24-кві-2020
Видавництво: Barcelona, España: Plataforma Europea de la Ciencia
Бібліографічний опис: Pozniakova, O., & Pryimakova, Y. (2020). INNOVATIVE BUSINESS MODELS IN TOURISM: JOINT CONSUMPTION. Збірник наукових праць ΛΌГOΣ, 18-20. https://doi.org/10.36074/24.04.2020.v1.04
Серія/номер: Integración de las ciencias fundamentales y aplicadas en el paradigma de la sociedad post-industrial;Vol.1
Короткий огляд (реферат): In recent years, elements of the economy of joint consumption have quietly, but very firmly, been included in everyday life (sharing economy, or collaboration economy). The model of interaction between consumers and producers of goods and services is changing significantly around the world: from the model of one or several manufacturers with hundreds, thousands of consumers. And there took a place transition to the interaction of "many manufacturers with many consumers." This process is going not only in Ukraine, but all around the world. The area of such changes is already indicated by the names of companies, whose business model is based on the principle of joint consumption: eBay, Wikipedia, Uber, Airbnb, BlaBlaCar, etc... В останні роки в повсякденне життя непомітно, але дуже міцно включаються елементи економіки спільного споживання (sharing economy, або collaboration economy). Модель взаємодії споживачів і виробників товарів і послуг істотно змінюється по всьому світу: від моделі роботи одного або декількох виробників з сотнями, тисячами споживачів відбувається перехід до взаємодії «багатьох виробників з багатьма споживачами». Цей процес відбувається не тільки в Україні, а й в усьому світі. Про масштаб подібних змін говорять вже стали звичними назви компаній, бізнес-модель яких заснована на принципі спільного споживання: еBay, Вікіпедія, Uber, Airbnb, BlaBlaCar... В последние годы в повседневную жизнь незаметно, но очень прочно включаются элементы экономики совместного потребления (sharing economy, или collaboration economy). Модель взаимодействия потребителей и производителей товаров и услуг существенно меняется по всему миру: от модели работы одного или нескольких производителей с сотнями, тысячами потребителей происходит переход к взаимодействию «многих производителей со многими потребителями». Этот процесс происходит не только в Украине, но и во всем мире. О масштабе подобных изменений говорят уже ставшие привычными названия компаний, бизнес-модель которых основана на принципе совместного потребления: еBay, Википедия, Uber, Airbnb, BlaBlaCar...
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.dgma.donetsk.ua:8080/jspui/handle/DSEA/704
ISBN: 978-84-544-6785-3
Розташовується у зібраннях:Публікації, статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
INNOVATIVE BUSINESS MODELS 18-20.pdf565.48 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.