Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.dgma.donetsk.ua:8080/jspui/handle/DSEA/705
Назва: Communicative model of promoting innovation
Інші назви: Комунікативна модель просування інновацій
Коммуникативная модель продвижения инноваций
Автори: Pryimakova, Yuliia
Приймакова, Юлія Андріївна
Приймакова, Юлия Андреевна
Ключові слова: communicative model
innovation
symmetric communication model
аsymmetric communication model
digital environment
комунікативна модель
інновація
симетрична комунікативна модель
асиметрична комунікативна модель
цифрова середа
коммуникативная модель
инновация
симметричная коммуникативная модель
ассиметричная коммуникативная модель
цифровая среда
Дата публікації: 3-кві-2020
Видавництво: Monaco, Principauté de Monaco: Plateforme scientifique européenne.
Бібліографічний опис: Pryimakova Y. Communicative model of promoting innovation // Les tendances actuelles de la mondialisation de la science mondiale: collection de papiers scientifiques «ΛΌГOΣ» avec des matériaux de la conférence scientifique et pratique internationale (Vol. 1), 3 avril, 2020. Monaco, Principauté de Monaco: Plateforme scientifique européenne. 103 р. Р.14-15. DOI: 10.36074/03.04.2020.v1.03
Серія/номер: ÉCONOMIE;
Короткий огляд (реферат): In the present report the essential changes in the sphere of public communications in the era of the digital world, the transformation of ways of communication between people, exchange of information, methods of advertising and the introduction of innovations have been considered. У цій доповіді розглянуті суттєві зміни у сфері публічних комунікацій в епоху цифрового світу, трансформація способів комунікації між людьми, обмін інформацією, методи реклами та впровадження інновацій. В настоящем докладе рассмотрены существенные изменения в сфере общественных коммуникаций в эпоху цифрового мира, трансформация способов общения между людьми, обмен информацией, методы рекламы и внедрение инноваций.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.dgma.donetsk.ua:8080/jspui/handle/DSEA/705
ISBN: 978-2-7028-6782-2
Розташовується у зібраннях:Публікації, статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Pryimakova_COMMUNICATIVE MODEL OF PROMOTING INNOVATION.pdf631.82 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.